Miss Simple
D'Owner


Hello , I'm Sarah syazwani , the creator of this template .I'm studies in SMK Bukit Rambai.I stay at Bukit Rambai,Melaka.I'm 15 years young.I'm not old yet. 'Selamat Berkenalan'

Diary About Links

D'Stalker


Put your Cbox code here . Width 230 only .

D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome




kenapa asyik aku je yg kene ? apa yg aku buat , asyik kene marah je . malangnye hidup aku . kenapa susah sgt org nak faham aku ? hati aku sakit . tapi takde sape faham .bila aku cakap , orang kata aku berkira buat kerja . tapi orang lain berkira ? nobody see that !  bila aku cakap . sekejapan kene marah . aku tahu . aku lembab . bodoh . selalu menyusahkan orang .bila kau dah kecik hati , kata aku mcm budak kecik . takmatang . tapi pernah tak org pikir perasaan aku ? aku tahu . along bukannye sukakan aku sgt . dia lebih kpd adek . yelah . adik kaya . byk duit . matang . pandai . senang berpikir . tapi aku ? zero !!! aku selalu buat keje rumah adek . tapi adik ada buat keje rumah aku ? snggup tangkup dalam singki . takpe . aku faham . nobody cares about my feelings .aku takada benda dah nak cakap . sebab aku simpan segalanya dalam hati . bila tiba masanya , aku pergi ......

0 message from u