Miss Simple
D'Owner


Hello , I'm Sarah syazwani , the creator of this template .I'm studies in SMK Bukit Rambai.I stay at Bukit Rambai,Melaka.I'm 15 years young.I'm not old yet. 'Selamat Berkenalan'

Diary About Links

D'Stalker


Put your Cbox code here . Width 230 only .

D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome



tiba masanya aku pergi

i dont know why . semua orang susah sgt nak baca apa yg aku nak sebenarnye . tahu nak mrah je . aku taktahu nak luahkan perasaan aku ni mcm mana . tapi sakit sangat . yelahkan . aku kan takmatang . bukan macam adik . adik matang . pandai . banyak duit . tapi aku ? thats why ramai orang sayang dia . aku niy mcm bodoh . blur . keputusan semua aku takboleh nak buat . bila aku nak pegy satu kolej , ada perjumpaan , tak kasi . takut ni la itu lah . see ? sbb tuh lah aku mlz nak buat keputusan sendiri . aku nk tgk je masa tahun adik nanti . evrythngs adik nak , mesti boleh .aku tahu lah . aku bodoh . senang kene tipu . aku sedar sgt sgt sgt sgt .aku nak tgk , masa tahun adik . pakwe ajak kuar , mama kasi ke tak . aku tunggu je . itupun kalau umur aku panjang . sebenarnye aku tahu , mama tak kasi kuar sebab aku mama sayang aku . aku tak kesah sebenarnye . aku takberharap pun . tapi everyone kene tahu , aku dah besar . dah habis sekolah . apa yg aku nak buat somethngs , semua org risau . tak kasi . tapi adek ?? masa dulu , aku nak tunjuk pakwe kat mama pun aku takut . tapi adek ??? hurm . nvrmnd . semua org sayang adek . takpe . aku sayang sangat ngn keluarga aku . sayang mama papa adik along . sayang sangat . especially papa mama .tapi .. hurm . entahlah . aku taktahu lah kenapa aku jadi baran . aku taknak sebenarnya jadi baran . tuh lah sebabnya kekadang mama benci meluat dgn perangai aku . aku igt . aku tak kesah , yg penting aku memang sayang mama papa . aku taknak tunjuk je . yg aku bebetol sayang diorg . biarlah kat mata diorg aku ni mcm mana . biar kat mata diorg , adek and along adalah yg terbaik bagi diorg . aku tak kesah .yg penting , mama dgn papa selalu ada dalam doa angah . aku tak kesah , kalau aku je selalu kene marah . kene mengalah . takpe . aku dah biasa sgt . kekadang adek buat hal , angah yg kene . its okey . angah dah biasa , kalau adek aku sendiri maki maki aku . takpe . asalkan dia happy . aku tahu , silap aku jugak . takpernah jadi akak yg baik . takpernah . aku sedar sgt .aku memang takkan tunjuk , yg aku sayangkan family aku . aku takkan tunjuk , sampai aku mati . aku tahu , aku lah anak paling kuat melawan , takdgr kata and evrythngs lah . takpernah .aku takpernah bagi keputusan yg cemerlang . takpernah !! angah tahu , adek ngn along sahaja boleh bagi mama papa kebahagiaan . not me !('; aku rasa bersyukur sgt dpt mama papa yg baik , penyayang , amek berat , kasi makan yg cukup and everthngs lah . tapi aku je takpernah hargai pengorbanan mama papa .bagi angah , cukuplah sekadar adek and along yg membahagiakan mama papa . dan tiba masanya , aku pergi ...

0 message from u