Miss Simple
D'Owner


Hello , I'm Sarah syazwani , the creator of this template .I'm studies in SMK Bukit Rambai.I stay at Bukit Rambai,Melaka.I'm 15 years young.I'm not old yet. 'Selamat Berkenalan'

Diary About Links

D'Stalker


Put your Cbox code here . Width 230 only .

D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome




aku sedih sangat . sedih sangat . aku memang taklayak ea dpt kebahagiaan ? setiap kali aku dh start syg cinta kau someone , mesti nak cari salah aku . tinggalkan aku . termasuk kau adib . aku tahu aku baran , cepat marah , bengis . tapi aku sayang kau . aku tahu , aku takpernah buktikan kat kau yg aku sayang kau . hati aku keras . aku ego . bkn mcm kau . kau baik , jaga solat . layak ke kau dgn aku ? byk kali taw aku pikir . hurm .

0 message from u